Thursday, November 5, 2009

Berangan Lebey!

semalam aku pergi ke klinik..pinggang aku ini suda lama sakit (cam org tua lak)..chek2 x de pe2..
pastu aku tggu la tok mik ubt kat luar tue..sblm nurse tue panggil aku pon baca lah majalah yg ada kat situ..baca punya baca..tetb nurse tue panggil nama aku.."nazihah"..aku pon pe ag tros la g kat kuanter ubt tue..dgn penuh kondifen aku dgr penerangn yang diberikan..pastue nak lik naik keta aku tersedar pe kat tangan aku..rupa2 nye aku terambil majalah tersebut...ngan muka selamber aku g msk klinik balik letak majalah tersebut..malu giler kot..org tgk..abg ipa n akak aku sume gelak..waaa...selepas tue kitaorang g mkn kat kedai makan yang berdekatan..selesai makan akak aku suwoh aku g bayar..sampai kat kaunter bayar tue aku byr la kan..tetb org tue ckp adek ada rm.1.70 tak..aku pon bg la..pastue ngan slumber nye aku mik makanan bungkus yg ada kat tepi kuanter tue..tetiba abg tue ckp.."adik tue adik punya ka?"..aku tros tersedar aku letak lik aku ckp sori..sori bukan bang!..sekali lagi abg ipa dan akak aku gelak..damn! malu kot! tebal muka aku..dah la ada mamat kat situ..tapi aku msh cover macho lagi..ahahhaha..ngan slumber aku kuar tros nek keta..pe lah yg aku pikirkan kan?...

p/s: jgn mengelamun or berangan lebey..!

No comments:

Post a Comment