Wednesday, November 18, 2009

mak cik celaka!!!

semalam aku mkn di sebuah kedai makanan dekat shah alam nie ngan akak n kwn akak aku..smp je aku tros g dekat kedai makan yang aku selalu pergi makan. aku pon duduk lah..tetiba datang lah abg n mak cik mik oder..aku pon pesan la air kegemaran aku..pas tue aku ckp kat mak cik tue nanti saya oder ek..mak cik tue pon blah..sebenar nye aku nak oder kat kedai makan yang aku suka..sal mkn kat situ sedap deh! bermula la cite..mak cik tue g tau kat bos dia ckp kitaorang x nak oder makan kat tempat dia..so bos dia ckp kuang ajar n sindir2 kat aku..mak cik tue kata "x yah tgk2 korek bijik mata",sal aku dok tgk kedai mkn lain, kitaorg nak g oder makan kat tmpt lain..then bos dia ckp adik duduk kat meja nie kena oder makan kat sini ye..sal meja nie mak cik yang punya tempat..wtffffff!!!! kat situ foodcourt kot! sukahati la nak beli kat kedai mana pon!!..kitaorg geram last skali akak aku ngan slumber oder kat kedai mkn lain..then akak aku tanya kat pak cik yang dia oder makan tue dia kata mana2 pon boleh..time akak aku g oder dia dok halau2 aku n kwn akak aku suruh dok tempat lain..dia ckp kat sana tue ada tempat kosong g lah dok sana..g lah blah!..blah la..kuang ajar nya org tua!! banyak kali kot dok halau..ingt tue tmpt ko ke!! aku sabar lagi..sal kwn akak aku suruh sabar..kalo ikot kan ati aku nak je maki time tue gak! aku nie pat panas baran!! so jgn cr pasal ngan aku lah kan..sbr nye sabar aku pon dah hilang sabar ,aku ckp kat akak aku jom tukar tempat lain..kitaorg pon tukar la..x nak cr gado kan..tapi org tua nie x sedar diri!! time aku pindah dok bising lagi mulut cam celaka...aku pe ag hangin lah..aku maki kat org tua tue!! sume org yang tengah makan berhenti makan...sume tgk aku! ape ag dok balas2 cakap la..mak cik tue pon x nak mengalah..last skali aku ckp la mik la meja ko tue bwk lik simpan..kuang ajar!! @#$%^^&**(()(&&^%% dah puas maki aku ckp "customer is always rite!!" tros senyap..akak aku dah wiso dia suwoh aku blah g dok lam keta sal tkt aku pukul mak cik tue..kerana sebelum nie aku penah bergadoh pukul org..ahahahaha..(agak gengster aku nie) then kitaorg tros x jd mkn kat situ tros akak aku mintak pak cik tue bungkus kan..time aku tggu mkn tue muka mak cik tue cuak je..aku tgk je..th tkt ye bodo!!



--->>>jom boikot ramai2 kedai nie! "DIN SATAY" kat seksyen 2 shah alam!





p/s to mak cik tua! : org tua kutuk! x sedar diri! aku bkn nak kuang ajar nan ko! if ko hormat aku nie ckp elok2 nan aku aku pon x kan kuang ajar nan ko la bodooo!! mulut ko tue jaga sikit! patut la x de sape pon yang nak beli mkn kat kedai ko! if perangai ko cam nie g mampos la..nak cr rezeki cara elok la x yah nak paksa2 org beli mknan kat kedai ko yang cm ba alif ba ya tue!!!!! (krn mulut badan binasa!! so mulut tue jgn cam celaka n puaka sgt!!!)





p/s: mak aku selalu pesan mst menghormati org yg lebey tua..tapi kalo org tua pon kuang ajar x leh hormat kita camner?..perlu ka kita hormat mereka lagi?..RENUNG2KAN!!

No comments:

Post a Comment